Kommenteeri

8 olulist ämbrit ideede "müümisel"

Olulisemad ämbrid ideede "müümisel":
  1. Oled lasknud meeskonnas tekkida liiga suure mugavustundel - keegi ei viitsi Sinu ideesse piisavalt süveneda.

  2. Kannatlikkuse puudumine - tahad muudatusi liiga kiirelt.

  3. Ei jaksa oodata kuni inimesed kaasa tulevad ja otsustad „jõuga” ära teha - nii võib, aga kindlasti tekitab ja/või suurendab see vastuseisu.

  4. Usud, et üks karismaatiline liider suudab muudatuse ellu viia - enamasti on vaja mitteformaalseid liidreid ning evangeliste.

  5. Paned kokku nõrga juhtgrupi (näiteks inimestest kellel on aega vmt) - see on veel nigelam variant kui üksik liider.

  6. Alahindad visiooni jõudu - ilma üheselt sõnastatud visioonita on oht, et kogu muudatus laguneb väikesteks, kõrvalt vaatajale arusaamatuteks ning aega raiskavateks projektikesteks ning iga sammu hakatakse vaidlustama.

  7. „Saatsin-ju-memo” hoiak - Sinu sõnum konkureerib tähelepanu pärast suure hulga igapäevaste sõnumitega. Pealegi, kes neid memosid ikka loeb?

  8. Ei märka ega tähista kiireid väikesi võite - väikesed edusammud tiivustaksid. Kui Sa neid ei loo ja ei tähista ning loodad, et inimesed saavad ise aru, siis lased hool ja huvil raugeda.

Lisa kommentaar

Email again: