Kommenteeri

Kuidas sigadusest turunduskampaania teha - BrewDog kogemus

Mida Sa juhina teeksid kui selguks, et üks töötaja on toodangu pakendile säilivusaja juurde omavoliliselt kirjutanud fraasi "Motherf...er Day" ning peate seetõttu turult tagasi võtma 200 000 ühikut oma toodangut?
Ei teeks midagi?

Teeks noomituse?

Kiidaks ja annaks auhinna?

Briti punk pruulikoda BrewDog valis viimase - töötajale anti aunimetus "Kuu töötaja" (esmakordne nimetuse andmine ettevõtte ajaloos), seda pildistati ja pilti levitati sotsiaalmeedias.




Miks nii? Töötaja, kes oli ettevõtte üks kauaaegsemaid töötajaid, ütles, et tegi seda kuna tema meelest oli firma kaugenenud oma väärtusest olla mässaja, olla "punk". Omanikud leidsid, et tähelepanu juhtimine oli hea ning tegelikult tuli tekkinud meediakära ettevõttele,  mis on tuntust kogunud šokireklaamidega, ka nende arvates pigem kasuks.


Point Sulle edasi mõtlemiseks:

  • Kuidas juurutada väärtused firmas nii sügavale, et töötajad on valmis sellisel moel nende eest seisma?

  • Kuidas arendada ettevõttes oskust sellisel ebakonventsionaalsel viisil olukordadele reageerides ka esmapilgul sigadusest hoopis positiivne kasu välja võtta?

Fotod: BrewDog

Lisa kommentaar

Email again: