Kommenteeri

Mis uued ärivõimalused Sul otse nina all on?

Umbes sada aastat tagasi märkas üks Stockholmi raudteejaama juuksur, et pangad pole tabanud turiste enda juurde raha vahetama meelitada.

Kuna see juuksur rääkis mitmeid keeli, siis hakkas ta oma salongis ka raha vahetama. Uus äri oli tulus ja varsti palkas ta selle jaoks eraldi inimese.

Kõik oli kena kuni vana juuksuri surmani. Siis enam justkui ei olnud kena – oli juuksurisalong, kus polnud juuksurit, aga see eest sai raha vahetada.

Tegelikult oli ikka kena – abiline pani välja uue sildi, nüüd oli sellel kiri “rahavahetus”.
Firma, muide, tegutseb tänaseni – juba ammu on nende nimi Forex Bank.

Mis võimalused teil otse nina all on, mida te pole veel märganud?

Ärimudeli arendamise töötubades otsime neljast kohast:

  • Mis uut äri saaks olemasolevate ressurssidega veel teha?

  • Millistele uutele kliendigruppidele saaksime väärtust luua?

  • Millist uut väärtust saaks tänastele klientidele luua?

  • Millist turgurikkuvat tulumudelit ja/või kulustruktuuri saaksime rakendada?


Millal Sa oma äris viimati nende küsimustega tegelesid? Võtke järgmise nelja nädala jooksul iga nädal üks nendest küsimustest oma tiimiga fookusesse. Loopige ideid ja vaadake kuhu need teid viivad. Ilmtingimata ei pea midagi muutma tormama, aga see hoiab teid värskena ja võib aidata märgata midagi erilist.

 

Lisa kommentaar

Email again: