Mõttemustrite murdmiseks loo teistsugune kontekst

Kuidas saaksime rohkem müüa?
Kuidas võiks meie ärimudel muutuda?
Kuidas kasumit kasvata?

Ühest küljest arukad küsimused, millega firmad pidevalt tegelevad. Teisest küljest - oskad Sa tuua näite läbimurdelisest eduloost, mis sai alguse mõnest sellisest küsimusest? Või saavad edulood pigem alguse ägedatest küsimustest, sellistest mis käivitavad kire

Mina usun seda viimast, sest esimeste küsimuste puhul on enamus meist ankrus seni edu toonud lahenduste juures.

Tehke järgmise nelja nädala jooksul kaks ajurünnakut - esimese teemaks võtke: "Millised on meie tööstusharus kõige raudkindlamad tõekspidamised? Mis muutuks meie äris kui need tõekspidamised enam ei kehtiks ja täpselt vastupidine oleks tõsi?".

Teisel korral võiks iga osaleja mõelda: "Kui mina oleksin meie firma juht üheks päevaks, siis millised kolm muudatust ma teeksin, et tagada äri senisest kiirem kasv?"

Need küsimused käivitavad, sunnivad osalejaid vaatama piiride taha. Ideed lähevad lendama ja suured asjad võivad juhtuma hakata.