Kommenteeri

Nutikas idee muutis varguse turunduskampaaniaks

van
Mida Sina teeksid kui ühel hommikul tööle jõudes avastaksid, et ettevõtte auto on öö jooksul varastatud?

Avaldus politseisse? Kindlustusele? Mis veel?

Ja kas sellest jamast võiks ka mingi reaalne kasu tõusta?

Yoo-hoo on ligemale 100 aastat vana USA šokolaadijookide müüja, kes on selles olukorras olnud ja selle väga nutikalt enda kasuks pööranud.

Nende lahendus oli tegelikult imelihtne - nad panid oma veebi üles vargusest teavitava flaieri ja julgustasid kõiki seda allalaadima ja oma lehtedel levitama. Kaubiku leidmisele viiva info eest pandi välja autasu - kaks aastat tasuta kakaojooki nende kohvikus.

Kaubik leiti kahe päevaga ja inimestel oli põhjust nendest rääkida ning nende infot vabatahlikult levitada - nutikas idee muutis tülika ja närvesööva vahejuhtumi turunduskampaaniaks.

Küsi endalt "Kuidas saaksin seda olukorda enda kasuks ära kasutada?" kui tuleb ette ootamatu olukord ning asjad pole sujunud nagu plaanitud! Veel parem kui küsid seda oma meeskonnalt - võtke 30 minutit, julgusta inimesi ja ennast pööraseid ideid loopima ja pange olukord enda kasuks tööle.

 

Lisa kommentaar

Email again: