Kommenteeri

Ole eesmärgipõhiselt pöörane

"Teeme nii kange õlle kui oskame, pakendame nirgi topisesse ja paneme riidesse!".

Peale esimest naeru ei saaks selline idee keskmisel ajurünnakul mingit erilist tähelepanu. Väljavalimisest rääkimata.

Brewdog, aga keeras vinti veel juurde - üüris kopteri ja lendas üle Londoni kesklinna ja loopis üle jäänud topised alla.  
Tulemus? Skandaal skandaali otsa - esiteks topiste alla loopimine ja segaduse tekitamine, teiseks loomakaitsjate ärritamine.




Tavaline mõttetu šokireklaam, arvad Sa? Otse vastupidi - hoolega läbimõeldud strateegiline tegevus. Kõik algas firma missioonist - muudame inimesed hea õlle osas sama kirglikuks kui me ise. Esimene samm sellel teel oli panna inimesed üldse mõtlema "Mis see õlu siis üldse on?". Ja selleks sobis 55% kangusega õlu hästi - enamus inimesi on veendunud, et nii kanget õlut ei ole võimalik teha ja nad tõepoolest võtavad hetke ja mõtlevad. Mis loob eeldused, et märgatakse ka seda, et õllemaailm on palju laiem kui suurtootjate sortiment. 

Mis ongi esimene (ja möödapääsmatu) samm kirglikuks muutumise suunas.

Ahjaa - loomakaitsjad ja kesklinn? Esimestel polnud põhjust muretseda, sest tegemist oli maanteel hukkunud loomadest valmistatud topistega. Teine oli muidugi kogu aktsioonile tähelepanu saamiseks.

Loo point? Eesmärk ei ole ülistada šokireklaami ja skandaalide tekitamist, vaid näidata, et esmapilgul tobe idee muutub asjalikuks kui see tuleneb strateegilisest eesmärgist. Seega, kui Sa ei sõnasta enne ideede otsima hakkamist oma strateegilist eesmärki ning ei võrdle ideid sellest lähtuvalt, siis valid igavad ja keskpärased ideed, mida on lihtne ellu viia ja...   ...mis tegelikult ei vii Su äri edasi.

Ole eesmärgipäraselt pöörane!

Lisa kommentaar

Email again: