Filtreeri postitusi

10 nõuannet kuidas muuta ajurünnak tulemuslikumaks ja saavutada oma ärieesmärgid kiiremini

Kuidas korraldada tõhus ajurünnak, milliseid vigu vältida ja mida silmas pidada?  Kust üldse tulevad läbimurdelised ideed? Sellised, mis aitavad ületada klientide ootusi, muudavad sektoris siiani valitsenud arusaamasid ning defineerivad ümber konkureerimise alused sinu valdkonnas või, miks mitte, aitavad käivitada nutika kommunikatsioonikampaania?

Muidugi juhtuvad mingid asjad juhuslikult, iseeneslikult või hoopis geeniuse sisekaemusest ja visioonist. Kes ei oleks kogenud, kuidas suurepärane lahendus tekib duši all, koeraga jalutades või trenni tehes? Enamasti arvame, et seda protsessi ei saa juhtida ning sellele ei saa loota. Selles on omajagu tõtt, aga olukord pole siiski mustvalge. Loovust saab vallandada!

Allpool on kirjas 10 nõuannet, mis aitavad sul oma ajurünnaku muuta tõhusamaks.

Ole eesmärgipõhiselt pöörane

"Teeme nii kange õlle kui oskame, pakendame nirgi topisesse ja paneme riidesse!".

Peale esimest naeru ei saaks selline idee keskmisel ajurünnakul mingit erilist tähelepanu. Väljavalimisest rääkimata.

Brewdog, aga keeras vinti veel juurde - üüris kopteri ja lendas üle Londoni kesklinna ja loopis üle jäänud topised alla.  

Kui palju punki on Sinu meeskonnas?

A punk is someone who knows how to ask the world uncomfortable questions and does everything possible to make sure the world can’t cop out of answering those questions. A punk is a person who lives and breathes astonishment. Astonishing other people and astonishing yourself.
- Pussy Riot

Kuidas genereerida "lambi ideid"?

Mõnikord jõuab ajurünnak hetkeni kui saate aru, et arutelus on liiga palju "aju" ja liiga vähe "rünnakut", Teiste sõnadega - kõik on liiga analüütilised ning uusi lahendusi ei leita. Mida teha?

Arhiiv