Filtreeri postitusi

Kliendi teekond: kuidas saad oma teenuse lihtsamaks teha?

Pitsamüüja Red Tomato Pizza avastas, et 80 protsenti nende klientidest tellib alati sama pitsat. Nad lõid bluetooth’iga külmkapimagneti, mis võimaldab tellida oma lemmikpitsa nupuvajutusega. Ettevõte kasvas kõigest ühe kuuga 500 protsenti.

Kõlab nagu muinasjutt? Eks see ongi äärmuslik näide, aga allpool pakume välja töövahendi - kliendi teekonna analüüsimise töölehe - mis aitab selliseid võimalusi oma meeskonnaga otsida saate.

Probleemide analüüsimise tehnika: Kalaluudiagramm aitab probleemi selgemaks mõelda

Ükskõik kui andekad Su meeskonnaliikmed on, ei jõua te sihtpunkti, kui pistate jooksu vales suunas. Triviaalne. Paberil triviaalne. Aga kuidas selle vältimiseks päris elus tõhusalt ja konstruktiivselt analüüsida rahulolematust tekitava olukorra põhjuseid?

Üks tõhus tehnika selle jaoks on kalaluudiagramm (ingl.k. fishbone diagram). Seda tuntakse ka Põhjus-tagajärg diagrammi või Ishikawa diagrammina (autori Kaoru Ishikawa järgi).