Kommenteeri

Väikeste ideede suur mõju

ikea pliiats
Tead neid lühikesi pliiatseid, mida saad IKEA kaupluses kasutada soovitud kaupade ülesmärkimiseks? Legend räägib, et IKEA asutaja Ingvar Kamprad palus töötajatel selleks otstarbeks leida kõige odavamad pliiatsid. Ülisäästlik Kamprad ajas sellega oma töötajad peaaegu hulluks - ükski pakkumine polnud tema arvates piisavalt soodne. Kui aga töötajad kinnitasid, et tegemist on parima pakkumisega, murdis Kamprad ühe näidispliiatsi pooleks ja ütles töötajale, et nii on ju veel kaks korda odavam.

Teine legend räägib, et kui Sir Richard Branson kuulis, et Virgin Atlanticu kliendid on rahulolematud klienditeenindusliini pikkade ootejärjekordadega, andis firma lubaduse, et iga klient, kes peab ootama kauem kui x minutit, saab kompensatsiooniks y naela. Mis juhtus? Rahulolematus vähenes, sest paljud hakkasid ootama, et jumala eest klienditeenindaja neid liiga vara "liinile ei võtaks".

Loo point?

Uusi lahendusi otsides me kipume alahindama väikeste muudatuste mõju ning otsima ühte suurt ideed. Mõnikord, paradoksaalselt, ongi üks väike idee tegelikult see suur idee. Seadke oma organisatsioonis sisse väikeste ideede kogumise harjumus!

Lisa kommentaar

Email again: