Ettevõtlusmäng daVinci

Kellele on see mäng mõeldud?

Ettevõtluse daVinci on loodud ettevõtluse õpetamiseks koolis ja/või ise õppimiseks. Sobib nii kooliõpilastele (eelkõige siiski alates põhikooli lõpust) kui täiskasvanutele.

Mida mäng õpetab ja kuidas mäng käib?
Mäng on maksimaalselt praktilise suunitlusega – rõhk on suurepärase äriidee genereerimisel ja elluviimiseks vajalike sammude läbimõtlemisel, mitte pika äriplaani kirjutamisel.

Kogu protsess koosneb järgmistest sammudest:

  • probleemi ehk ärivõimaluse otsimine,
  • suure hulga ideede genereerimine,
  • parimate ideede välja valimine,
  • turu hindamine,
  • konkurentide hindamine,
  • sihtgrupi täpne defineerimine,
  • vajalike rahaliste vahendite hindamine,
  • turundus- ja müügitegevuste planeerimine.

Mängu saab kasutada kahe erineva mahuga õpetuse läbiviimiseks:

  • Lühike versioon (3-4 sessiooni, a´ 45 minutit) – äriidee genereerimiseks s.t. probleemi sõnastamine (töövihiku sammud: 2.3, 2.9, 2.10, 3.3) ja äriidee loomine (3.7 ja 4.3);
  • Pikk versioon (saad õppeprogrammi pikkust ise reguleerida vastavalt sellele kuidas töövihiku 50 ülesannet klassi- ja kodutööde vahel jagad) – lisaks äriidee loomisele ka idee elluviimise planeerimine s.t. kõik eelpool kirjeldatud sammud.

Ettevõtluse daVinci kiirjuhendi saad alla laadida siit.

Millest komplekt koosneb?
Mängukomplekti kuuluvad: ettevõtluse töövihik “Ära ürita oma ideed ellu viia. Vii see ellu!” (vaata näidist siit) ja ideemäng daVinci.

Töövihik sisaldab üle 50 ülesande, loo või tsitaadi, mis aitab samaaegselt mängija mõtlemist provotseerida ning töötada süsteemselt läbi kogu protsessi idee otsimisest kuni elluviimise planeerimiseni.

Ideemäng daVinci aitab õpilastel luua suure hulga äriideid. Selleks on komplektis olemas: mängulaud, täring, nupud, liivakell, kuldrahad ja ideede arendamise kaardid. 

Ostmine
Toode on  müügil meie veebipoes.