Tootearenduse töövihik - tehnikad toodete ja teenuste arendamiseks

Konkurents pitsitab hinge kinni?
Marginaalid väikesed?

Kas see olukord on tuttav:
  1. Üks ettevõte lisab oma tootele uue omaduse või võimaluse.
  2. Klientidele see meeldib.
  3. Konkurendid märkavad ja lisavad ka.
  4. Uus omadus on saanud uueks standardiks ja kliendid peavad seda iseenesest mõistetavaks.
  5. Kõik pakuvad seda, kõik tooted on muutunud veel sarnasemaks. Lojaalsus on veelgi raskemini saavutatav.
  6. Algab uus ring - minnakse tagasi esimese punkti juurde.

See tobe võidujooks sööbki kasumit. Ja hingerahu.

On tuttav? Siis on vast järgnevatest mõtetest abi. Ei ole tuttav? Õnneseen! Samas – loe ikka edasi, sest sellesse rattasse võid jõuda üsna ootamatult.


Maailmakogemus näitab, et selline võidujooks kestab seni, kuni keegi tuleb ja valdkonna evolutsioonilise arengumustri ära lõhub. Seda tegi Google kui ta tuli ja defineeris uuesti selle, mida inimesed tahavad otsingumootorilt. Seda tegi IKEA kui ta tõestas, et inimesed on heameelega valmis mööbli kodus ise kokku panema. Seda tegi Mini kui ta tuli suurte autode domineerimise ajastul turule reklaamikampaaniaga, mille peasõnum oli: „See on seest veel väiksem kui alguses tundub.”

Need on lähenemised ja eristumised, mida ei ole võimalik saavutada vaadates mida turg teeb või küsides kliendi käest. Need lahendused tuleb ise välja mõelda.

Kuidas?

Aitame Sind lihtsal viisil - panime kokku tasuta töövihiku, milles on 11 tehnikat toote- või teenusearendusideede genereerimiseks ja mõned inspireerivad lood ja tsitaadid. Kõik koos samm-sammuliste juhenditega, et saaksid kergelt oma meeskonnas kasutusele võtta.

Tellin tasuta rahastusuudised oma postkasti


Töövihiku tellimisega liitud ka meie Nutikuse Kooliga - saadame kord kuus Sulle nõuandeid ja tehnikaid, mis aitavad meeskonna nutikamaks muuta. Vaata täpsemalt
siit. Loomulikult saad uudiskirjast iga hetkel lahkuda ning veel loomulikum on, et me ei jaga Sinu andmeid kellegagi!