Filtreeri postitusi

Mis uued ärivõimalused Sul otse nina all on?

Umbes sada aastat tagasi märkas üks Stockholmi raudteejaama juuksur, et pangad pole tabanud turiste enda juurde raha vahetama meelitada.

Kuna see juuksur rääkis mitmeid keeli, siis hakkas ta oma salongis ka raha vahetama. Uus äri oli tulus ja varsti palkas ta selle jaoks eraldi inimese.

Kõik oli kena kuni vana juuksuri surmani. 

Kuidas peita jalgratast? Aga kuidas otsida?

"Creativity is seeing what everyone else sees, but then thinking a new thought that has never been thought before," ütles Neil deGrasse Tyson.

Üks vana lugu räägib, et saksa sõdurid oli II maailmasõja ajal kehvad asjade märkajad -  oma rattaid sõjaväele mitte loovutada soovinud Tsehhi ratturid võtsid oma jalgrattad algosadeks lahti ning peitsid need erinevate majapidamisasjade sekka.

"Miksitamise" jõud - parem kliendikogemus

Midwest Express oli USA lühilennufirma, mis pakkus lennu ajal klientidele täislõunaid. Kord aga seadis üks stjuuardess selle mõistlikkuse kahtluse alla - lennud olid lühikesed ning sisuliselt võtsid õhku tõusmine, serveerimine, koristamine ja maandumine nii suure osas ajast, et söömiseks aega ei jäänud. Ta küsis: "Miks me sellega vaeva näeme?"

Arhiiv