Filtreeri postitusi

Otsid läbimurret? Aga palun - see tööriist aitab ajurünnaku ideedele "vinti juurde keerata"

Nendite ajurünnaku lõpus, et koosolek oli tore, aga otsitud läbimurdelisi ideid ei tulnud?

Kuidas seda olukorda muuta? Enamasti ei toimi kui lihtsalt soovitate osalejatel ka lennukamaid ideid välja valida. Miks? Sest ega keegi enda arvates ei vali kuivi ja igavaid ideid - ikka enda arvates parimaid.

Mis siis lahendus on?

4 nõuannet kuidas viia SWOT analüüs läbi nii, et sellest on kasu ning et see annab Sulle sisendit tegevuskavasse

SWOT-analüüs üks tõsisemaid esikoha pretendente kui keegi korraldaks võistluse, et leida kõige rohkem üleekspluateeritud ja valesti kasutatud "tööriist" juhtimise valdkonnas. SWOTi kohtab pea igas arengukavas ning äri- ja strateegiaplaanis ja kohati on see isegi nõutud kui eriti tähtis asi :-).

>> Lae SWOTi tööleht alla siit.

Kliendi teekond: kuidas saad oma teenuse lihtsamaks teha?

Pitsamüüja Red Tomato Pizza avastas, et 80 protsenti nende klientidest tellib alati sama pitsat. Nad lõid bluetooth’iga külmkapimagneti, mis võimaldab tellida oma lemmikpitsa nupuvajutusega. Ettevõte kasvas kõigest ühe kuuga 500 protsenti.

Kõlab nagu muinasjutt? Eks see ongi äärmuslik näide, aga allpool pakume välja töövahendi - kliendi teekonna analüüsimise töölehe - mis aitab selliseid võimalusi oma meeskonnaga otsida saate.

Idee, oletuse ja probleemi valideerimine ehk kuidas küsida kliendilt sisendit tootearenduse jaoks?

Kui Sul pole piinlik oma toote esimest versiooni näidata, siis oled seda liiga kaua arendanud, ütleb üks moodne start-up mantra. Hoolimata sellest, et keskmise ettevõtja jaoks kõlab see kaugelt liiga radikaalselt, on siin oluline iva - mida varem saad kliendilt tagasisidet, seda vähem raiskad aega ja raha vale toote arendamiseks.

Aga kuidas seda tagasisidet oma tootearenduse jaoks küsida viisil, et saaksime seda ka usaldada? Rob Fitzpatrick on oma raamatus "The Mom test" püstitanud selle küsimuse nii:
"How to talk to customers and learn if your business is a good idea when everyone is lying to you."
Ehk - kui Sa ei mõtle hoolega läbi, mida ja KUIDAS Sa küsid, siis Sulle suure tõenäosusega ei räägita tõde. 

Pakume Sulle tõe leidmiseks välja kaks küsimustikku ja mõned põhimõtted.

Arhiiv