Aitame arendada ja uuendada strateegiaid, et saavutada pikaajaline edu


KELLELE SOBIB?
Organisatsioonidele, kes tahavad teha võtmeisikutega kokkuleppe fookuse ja strateegiliste valikute osas.
MILLE JAOKS SOBIB?
Ettevõtte kasvuvõimaluste leidmiseks.

Mõned kliendid, keda oleme selle teenusega aidanud

Omniva, Radius Maching, Toila SPA Hotell, Rahva Raamat, Malmerk Klaasium, Majandus- ja Kommunikatsiooniminusteerium, Eesti Spaaliit, Pärnu Linnavalitsus, Malmerk Fassaadid, Eesti Maaülikool jt

Täpsem tutvustus

Strateegia kujundamine on mitmepäevane ajurünnak, kus aitame võtmeisikutel kokku leppida organisatsiooni strateegia - visiooni, strateegilised eesmärgid ning nendeni jõudmise tegevused.

Strateegia kujundamise ajurünnaku programm on suunatud tegutsevatele ettevõtetele, kellel on selge ambitsioon ja potentsiaal kasvada ja esineb üks või mitu järgmistest olukordadest:
  • Ettevõte ei ole omanike seniseid eesmärke täitnud ning seetõttu on tekkinud vajadus mõtestada kuidas edasi liikuda.
  • Kavatsetakse tegevust laiendada - näiteks siseneda uude tegevusvaldkonda või uuele turule.
  • Meeskonnas on oluliselt erinevad nägemused tulevase arengu osas.
Strateegiline planeerimine, strateegia uuendamine

Miks on strateegia kujundamise ajurünnak vajalik?

Muudatused väliskeskkonnas, tehnoloogia kiire areng, pidevalt tihenev rahvusvaheline konkurents ning muutuvad klientide vajadused on peamised tegurid, mille tõttu ettevõtted peavad kogu aeg endalt küsima, et kas meie valitud strateegia toimib ka homme või peame midagi muutma? Enamasti ei piisa olukorra analüüsimiseks ainult SWOT analüüsist, vaid lisaks on vaja võtta ka teisi analüüsimeetodeid ning eelkõige on vaja pühendada aega ühise pildi loomiseks ja otsuste tegemiseks.

Kuidas töötame?

Programmi täpse ajalise plaani paneme paika koos Sinuga, sest see sõltub lähteülesandest. Üldjuhul piisab kolmest kuni viiest kokkusaamisest, et meeskond saaks teha vajalikud analüüsid ning omavahelised kokkulepped. 

Ajurünnakute raames kasutame praktilisi töölehti selleks, et luua süsteem ning analüüsida ümbritsevat turgu, valdkonda mõjutavaid trende, klientide vajadusi ja konkurentide tegevust ning genereerida uusi ideid, teha kaalutletud otsuseid ja kavandada konkreetseid tulevikuplaane.

Töökorralduslikult on praktilised töötoad kombineeritud ettevõtte iseseisva tööga (andmete kogumine, analüüs, valideerimine).

Programmi sisu

Analüüsitavad teemad:
  • Mis äris me oleme ehk millistele klientidele me täna väärtust loome ning kellele tahame luua?
  • Millised väliskeskkonna arengud on meie jaoks olulised? Kuhu meie valdkond lähiaastatel liigub, milline on digitaliseerimise ja innovatsiooni tase ning mida teevad konkurendid?
  • Kuidas klientide ootused muutuvad ning milliseid kliente me teenindada soovime?
  • Millised on meie läbimurdevalikud ning kasvustrateegia? Millistel turgudel me peaksime tegutsema?
  • Kuidas me eristume ning milline on meie ambitsioon?
 

Võta ühendust alloleva vormi kaudu või helista Indrekule (+372 50 10 539) ja räägime täpsemalt!

Email again: