Filtreeri postitusi

Magnus Lužkov: "Tömp lahendus on turvaline, aga sellega ei ehita brändi, mis niidab."

Sähvatuse üheksanda episoodi külaline on kaks aastat järjest Eesti parimaks reklaamiagentuuriks valitud Optimisti asutaja ja juht Magnus Lužkov.

Magnus on brändiusku, ta ütleb, et hinnatud brändid võidavad südameid, sest nad annavad selleks põhjust. Mõni põhjus paneb käsi plaksutama, mõni naeru lagistama või liigutuspisarat poetama. See põhjus võib olla seotud toote või teenusega, mida bränd pakub, aga ei pruugi.

Kuidas parandada otsuste kvaliteeti?

otsustamine
Juhina on otsustamine su kõige olulisem töö ning ka kõige riskantsem - iga vale otsus võib saatuslikuks saada. Aga kust tulevad valed otsused ning kuidas parandada otsuste kvaliteeti?

Üks on selge - keegi ei tee halbasid otsuseid sihilikult. Enamasti on põhjuseks kas puudulik info või info vale tõlgendamine - mõtle kasvõi erinevatele tajuvigadele, millest ka varem oleme kirjutanud. Siin aga pakume lihtsa ja kiirelt rakendatava metoodika otsuste kvaliteedi parandamiseks.

Sähvatuse episood #8 ehtedisainer Kriss Eglite

Meie kaheksanda saate külaline on ehtebrändi New Vintage by Kriss looja ehtedisainer Kriss Eglite. Kriss enesekindel ja loomingulist vabadust nautiv disainer. Vestleme otse tema loomingu keskel reeglite rikkumisest, klientide leidmisest, kõhklemisest ja sellest, kui oluline oma loomingut maailmaga jagada.

Küsivad nagu ikka Piret Jeedas (www.ruumiloomine.ee) ja Indrek Maripuu (www.loovusait.ee).


#nvbyk #loovusait #ruumiloomine #sahvatus #podcast

Arhiiv

STOP!