Mida on meil Paris Hiltonilt õppida brändingu kohta?
Oma intervjuus ajakirjale Fast Company jagab reklaamifirma Crispin Porter + Bogusky legendaarne loovjuht Alex Bogusky näppunäiteid kuidas brändi kui inimesesse suhtumine aitab seda üles töötada. Muuhulgas ütleb ta järgmist:
Bogusky maailmapildist saad lugeda ka siit: "Alex Bogusky's 6 rules for being a media maveric"
- Mõtle brändist kui inimesest ja iseloomusta teda. Brändiga saab ümber käia väga loominguliselt ja panna teda käituma samamoodi nagu teevad kuulsused pop-maailmas. Kaubamärgi isikustamine lubab mõelda kaubamärgile loo, mis kestab pikema aja ja hoiab üleval inimeste huvi. Bränd peab esindama ühte põhiolemust, kuid peab suutma ka pidevalt üllatada ja rõõmustada.
- Bränd peab olema hästi läbi mõeldud ja lavastatud. Paris Hilton on brändingu geenius! Inimesed oleksid šokeeritud ja tema kaubamärk rikutud, kui tuleks välja, kui intelligentne ta tegelikult on ja kui kaalutletud on kõik tema etteasted. Asi ei toimiks, kui paistaks välja, et kõik on ette valmistatud. Kuulsused peavad olema eristuvad. Kui nad seda ei ole, siis nad tõenäoliselt ei esinda kedagi ega midagi ja neil ei ole väga tugevat kaubamärki.
Bogusky maailmapildist saad lugeda ka siit: "Alex Bogusky's 6 rules for being a media maveric"