Värba brändi abil
Diesel korralda Londonis katse - viis erinevates kauplustes läbi erinevad värbamiskampaaniad ja sai täiesti erinevad tulemused.
Bond Street-il asuvas kaupluses kasutati läbivalt viimase reklaamikampaania temaatikat – plakateid, sisekujundust jne. Diesel UK personalijuht Rachel Brace ütleb, et see kampaania tõi kuus korda rohkem kandidaate kui teine, tavaline kampaania.
Mis veelgi huvitavam – kandidaadid olid oluliselt parema kvaliteediga. Enamus inimesi põhjendasid oma kandideerimist atraktiivse kaubamärgiga.
Seega – bränd on suurepärane värbamisvahend, mis personalivaliku vaatevinklist on pealegi tasuta.
Allikas: Why branding fuels hiring at Diesel, People Management
Riidefirma Bond Street-il asuvas kaupluses kasutati läbivalt viimase reklaamikampaania temaatikat – plakateid, sisekujundust jne. Diesel UK personalijuht Rachel Brace ütleb, et see kampaania tõi kuus korda rohkem kandidaate kui teine, tavaline kampaania.
Mis veelgi huvitavam – kandidaadid olid oluliselt parema kvaliteediga. Enamus inimesi põhjendasid oma kandideerimist atraktiivse kaubamärgiga.
Seega – bränd on suurepärane värbamisvahend, mis personalivaliku vaatevinklist on pealegi tasuta.
Allikas: Why branding fuels hiring at Diesel, People Management