Kuidas peita jalgratast? Aga kuidas otsida?

"Creativity is seeing what everyone else sees, but then thinking a new thought that has never been thought before," ütles Neil deGrasse Tyson.

Üks vana lugu räägib, et saksa sõdurid oli II maailmasõja ajal kehvad asjade märkajad -  oma rattaid sõjaväele mitte loovutada soovinud Tsehhi ratturid võtsid oma jalgrattad algosadeks lahti ning peitsid need erinevate majapidamisasjade sekka.

Sakslastest läbiotsijad nägid küll detaile, aga ei märganud tervikut ning rattad jäid omanikele alles.

Kuidas sinu meeskonnas asjalodd on? Sul pole ilmselt midagi vaja peita, küll aga üles otsida - milliseid trendevajaduste muutusi või ärivõimalusi te oma meeskonnaga täna ei näe, sest need on "tükkidena" ära peidetud? Teiste sõnadega - kui tihti võtate meeskonnaga aja maha, et mõelda suurele pildile?