Teenuse- ja tootearenduse ajurünnak: Kuidas luua klientidele rohkem väärtust? Millised valikud mul on?
Kellele ja mille jaoks?See mitmepäevane ajurünnak on suunatud tegutsevate organisatsioonide tippjuhtidele, kes vastutavad äri arendamise eest.
Kui teil esineb üks või mitu järgmistest muredest:
- Müügieesmärgid ei tule täis?
- Kliendid lahkuvad ja Sa ei saa aru miks?
- Konkurent kasvab kiiremini
Siis on see töötuba lahenduseks, sest siin analüüsime
koos Sinu meeskonnaga,
disainmõtlemise tööriistu kasutades Sinu klientide tänast kogemust, defineerime arenguvajaduse ja leiame uudsed viisid kuidas teenust või toodet arendada. Lisaks lepime kokku teie tooteaendusprotsessi ambitsioonid - kuhu te oma investeeringud suunate ning millised on teie ootused.
Muide, statistika näitab, et kõigest 25 protsenti ettevõtetest on panustanud teenuse disaini ning kaardistanud väga täpselt kliendi teekonna ning kokkupuutepunktid enda pakutava toote või teenusega. Teiste sõnadega - nemad neid võimalusi nii süsteemselt ei otsi.
Sisu ja töökorraldus
Ajurünnaku peamine fookus on koos Sinu võtmeisikutega analüüsida teie klientide ootusi ja senist kogemust ning kõrvutada seda teie poolt nendele pakutava tegeliku kogemusega. Selle tulemusel leiame uudsed konkreetselt elluviidavad lahendused, mis aitavad Sul luua unikaalseid tooteid ja teenuseid.
Peamised teemad:
- Konteksti ehk väliskeskkonna mõistmine ja tooteportfelli analüüs.
- Kliendi vajaduse ja tema tänase kogemuse mõistmine ja arendusvõimaluste defineerimine.
- Positsioneerimine ehk konkurentsi mõistmine Sinise ookeani lõuendi abil.
- Tootearenduse ideede leidmine, arendamine ja valimine; innovatsiooni portfelli ambitsiooni disain.
- Prototüüpimine ja kasutaja tagasiside hankimine.
- Järgmiste sammude planeerimine (OKR).
Selle programmiga haakub otseselt ka workshop "Elluviimise juhtimine".
Programm annab
- Selge ja kliendikeskse plaani oma toodete ja teenuste arendamiseks.
- Disainmõtlemise tööriistad toote- ja teenusearenduse süsteemseks juhtimiseks.
Võta alloleva vormi kaudu ühendust, lepime kokku kohtumise aja ning täpsustame ühiselt Sinu vajaduse. Selle põhjal me teeme omapoolse hinnapakkumise. Lihtne!