Kujundame kliendikeskseid ja äriliselt läbimõeldud teenuseid, mis lähtuvad ettevõtte strateegiast ja aitavad saavutada konkurentsieelist.


KELLELE SOBIB?
Organisatsioonidele, kes soovivad parandada teenuste kasumlikkust.
MILLE JAOKS SOBIB?
Teenusteportfelli analüüsiks ja arendamiseks strateegilistest valikutest lähtuvalt.

Täpsem tutvustus

Kui teil esineb üks või mitu järgmistest muredest:

  • Müügieesmärgid ei tule täis?
  • Kliendid lahkuvad ja Sa ei saa aru miks?
  • Konkurent kasvab kiiremini
Siis on see programm lahenduseks, sest siin analüüsime koos Sinu meeskonnaga, disainmõtlemise tööriistu kasutades Sinu klientide tänast kogemust, defineerime arenguvajaduse ja leiame uudsed viisid kuidas teenust või toodet arendada. Lisaks lepime kokku teie tooteaendusprotsessi ambitsioonid - kuhu te oma investeeringud suunate ning millised on teie ootused.

Teenusedisain

Sisu ja töökorraldus

Peamine fookus on koos Sinu võtmeisikutega analüüsida teie klientide ootusi ja senist kogemust ning kõrvutada seda teie poolt nendele pakutava tegeliku kogemusega. Selle tulemusel leiame uudsed konkreetselt elluviidavad lahendused, mis aitavad Sul luua unikaalseid tooteid ja teenuseid.

Täpse programmi paneme paika personaalse pakkumise raames, aga see koosneb järgmistest töövormidest:
  • Kuni kahetunnised ajurünnakud, kus meeskond töötab metoodiliste lõuendite alusel süstematiseerides lähteinfot.
  • Võtmeisikute iseseisev töö tekkinud küsimuste lahendamiseks ja oletuste valideerimiseks.
  • Mentorsessioonid tekkinud küsimuste arutamiseks.
  • Kuni kahetunnised kohtumised otsuste vastuvõtmiseks.
  • Lõpptulemuse kirjalik vormistamine ja ühine kinnitamine.

Peamised teemad:
  1. Konteksti ehk väliskeskkonna mõistmine ja tooteportfelli analüüs.
  2. Kliendi vajaduse ja tema tänase kogemuse mõistmine ja arendusvõimaluste defineerimine.
  3. Positsioneerimine ehk konkurentsi mõistmine Sinise ookeani lõuendi abil.
  4. Tootearenduse ideede leidmine, arendamine ja valimine; innovatsiooni portfelli ambitsiooni disain.
  5. Prototüüpimine ja kasutaja tagasiside hankimine.
Programm annab
  1. Selge ja kliendikeskse plaani oma toodete ja teenuste arendamiseks.
  2. Disainmõtlemise tööriistad toote- ja teenusearenduse süsteemseks juhtimiseks.
Mida nüüd edasi teha?
Võta ühendust alloleva vormi kaudu või helista Indrekule (+372 50 10 539) ja räägime täpsemalt!
 
Email again: