Lihtne nõuanne kuidas parimaid praktikaid eirates ergutada läbimurdeliste äriarendusideede leidmist
Sarnasel seisukohal oli Thomas Kuhn, kes väitis oma enam kui pool sajandit tagasi ilmunud raamatus "The Structure of Scientific Revolutions", et revolutsiooniliste muudatusteni ühes või teises valdkonnas on peaaegu alati jõudnud kas väga noored või alles selle valdkonnaga tegelemist alustanud isikud.
Veel kolmaski mees -
Kolumbia ärikooli professor William Duggan
- kirjutab oma raamatus “Strateegiline intuitsioon” - et innovatsioon sünnib teistest valdkondadest inspiratsiooni otsides.
Selle kinnituseks räägib Duggan loo Henry Fordist, kes sai oma kuulsa konveiertootmise idee kui ta ühte New Yorgi tapamaja külastades nägi kuidas seal liha töödeldi.
Ta kohandas seda autotööstusesse ja muutis maailma.
Ühte sarnast lugu - kuidas kartulipõllul rohimine aitas leiutada televisiooni - jagasime ka meie podcasti 25. episoodis.
Kust sinu meeskond innovatsiooni otsib?
Seega, võtmeküsimus on, et ega sa pole oma valdkonda liiga kauaks “konutama” jäänud? Äkki peaks tihedalt suhtlema-uurima teiste valdkondade kogemusi? Lugema raamatuid, mis ei ole hetkel “kuumad äriraamatud”?
- Mida iga meeskonnaliige kavatseb eeloleval nädalal uurida teie valdkonnast väljaspool?
- Mida ta eelmine nädal märkas?
Me aitame läbi viia strateegilisi ajurünnakuid. Vajad abi?