Loome ja juhime programme, mis kiirendavad uute toodete ja teenuste arendamist
KELLELE SOBIB? |
Katusorganisatsioonidele, piirkondade arendajatele ja erialaliidutudele,
kes soovivad toetada oma liikmeid või piirkonna ettevõtteid.
|
Liikmete või kohalike ettevõtete toetamiseks innovatsiooni edendamisel ja uute toodete ja teenuste turule toomisel.
|
Täpsem tutvustus
Praktiline arenguprogramm aitab osalevatel ettevõtetel tuua turule uue toote / teenuse või viia läbi ärimudeli muutuse, et kasvatada lisandväärtust.
Programmi ülesehitus tagab, et iga ettevõte saab individuaalset tähelepanu ja toetust oma konkreetsete vajaduste ja eesmärkide saavutamiseks.
Kui otsid programmi oma ettevõtte arendamiseks, siis vaata siia.
Inkubatsiooniprogrammi põhisammud
- Koolitussessioonid:
- 1. päev: Sihtgrupi sessioon
- Eesmärk: Mõista oma klienti ehk persoonat ja määratleda, kellele on teenus suunatud.
- Teemad: Persoona loomine, väärtuspakkumine, kliendiintervjuud.
- Sessioonis
tehtavad otsused:
- Millisele persoonale hakkan teenust või toodet arendama ja miks?
- Mis väärtust talle pakun ja miks?
- 2. päev: Teenuse arendamise sessioon
- Eesmärk: Analüüsida klienditeekonda ja määratleda, kuidas klient teenust kasutaks.
- Teemad: Klienditeekonna analüüs, vajalikeprotsesside ja ressursside kavandamine.
- Sessioonis
tehtavad otsused:
- Mis teenust või toodet ma arendan ning kuidas ma seda väärtust persoona jaoks loon?
- 3. päev: Koostöö ja hinnakujunduse
sessioon
- Eesmärk: Määratleda koostööpartnerid ja kujundada hind.
- Teemad: Koostööpartnerite analüüs, ühiste huvide määratlemine, hinna kujundamine.
- Sessioonis
tehtavad otsused:
- Positsioneerimine ja hinnakujundus.
- Kellele ja millised koostööettepaneku teen?
- 4. päev: Turunduse
sessioon
- Eesmärk: Arendada turundusstrateegiat ja viia see uuele tasemele.
- Teemad: Turundusstrateegia, SEO optimeerimine, brändi loo jutustamine.
- Sessioonis
tehtavad otsused:
- Kus ja kuidas turundan?
- Kuidas hoian pikaajalist suhet kliendiga?
- Kodutööd ja tagasiside: Iga sessiooni järel tehakse kodutööd ja saadakse tagasisidet mentoritelt, mis aitab kinnistada õpitut ja rakendada seda oma ettevõtte arengus.
- Lõpuüritus: Programmi lõpus toimub esitluspäev, kus osalejad tutvustavad oma uusi või uuendatud tooteid ja teenuseid.
Inkubatsiooniprogrammi näidismaht
- Osalejad: Kuni 10 ettevõtet, igast ettevõttest võib osaleda kuni 2 inimest.
- Koolitused: Neli kahepäevast koolitussessiooni ja kaheksatunnine lõpuüritus.
- Mentorlus: 16 tundi virtuaalset grupimentorlust ja 8 tundi lõpuürituse ettevalmistust.
Meeskond
Teenuse- ja tootearerndusprogrammi viivad läbi kogenud mentorid ja koolitajad, kellel on endal äri nullist loomise kogemus. Arenguprogrammi juhtivkoolitaja ja programmi juht on Indrek Maripuu.
Meil on suur mentorite võrgustik, kust valime õige meeskonna vastavalt konkreetse piirkonna lähteülesandele. Oleme viinud seda programmi läbi neljas Eesti piirkonnas, kus on kokku osalenud üle 70 ettevõtte.
Miks valida meid inkubatsiooniprogrammi läbi viima?
- Praktiline ja personaalne lähenemine: Piiratud arv osalejaid (kuni 10 ettevõtet) tagab personaalse mentorluse ja individuaalse tähelepanu igale osalejale.
- Kogemuste ja teadmiste sünergia: Meie meeskond koosneb kogenud ekspertidest, kellel on ulatuslikud teadmised ja kogemused teenusedisaini, ärimudelite ja inkubatsiooni valdkonnas.
- Struktureeritud arenguprogramm ja pidev tagasiside: Programmi selge ülesehitus koos praktiliste koolituste, kodutööde ja pideva tagasisidega tagab, et osalejad saavad maksimaalse väärtuse ja saavutavad reaalseid tulemusi.
- Koostame programmi rätsepatööna: Programmis kasutatavad näited ja kaasatavad mentorid valitakse lähtuvalt konkreetse tellija lähteülesandest tulenevalt. Programmi saab koostada muuhulgas ka mittetulundusühingute omatulude teenimise arendamiseks.
Mida nüüd edasi teha?
Võta ühendust alloleva vormi kaudu või helista Indrekule (+372 50 10 539) ja räägime täpsemalt!