Kellele ja mille jaoks on inkubatsiooniprogramm suunatud
Me oleme piirkondlike arendusorganisatsioonide partner –
aitame käivitada inkubaatori või teenuse- ja tootearendusprogrammi, mis on suunatud kohaliku
ettevõtluse ja innovatsiooni arendamisele.
Praktiline arenguprogramm aitab osalevatel ettevõtetel viia läbi ärimudeli muutuse, et kasvatada lisandväärtust või tuua turule uus toode või teenus. Arenguprogramm keskendub sellele, kuidas persoona loomisest on päriselt kasu teenuse või toote loomisel ning turunduse planeerimisel. Samuti sellele, kuidas on persoona loomine ja klienditeekond seotud ärimudeliga ning milliseid ärilisi otsuseid see ettevõtjal teha aitab. Kogu programmi peamine fookus on analüüsi kõrval ka otsuste tegemisel, et programmi tulemusel valmiks osalejal uus või uuendatud teenus.
Kui otsid programmi oma ettevõtte arendamiseks, siis vaata siia.
Eesmärk ja sisu
Teenuse- ja tootearenduse programmi eesmärk on pakkuda praktilist tuge toote või teenuse uuele tasemele viimiseks - osalevad ettevõtted loovad uusi või täiustavad olemasolevaid tooteid ja teenuseid.
Programmi ülesehitus tagab, et iga ettevõte saab individuaalset tähelepanu ja toetust oma konkreetsete vajaduste ja eesmärkide saavutamiseks.
Inkubatsiooniprogrammi põhisammud
- Koolitussessioonid:
- 1. päev: Sihtgrupi sessioon
- Eesmärk: Mõista oma klienti ehk persoonat ja määratleda, kellele on teenus suunatud.
- Teemad: Persoona loomine, väärtuspakkumine, kliendiintervjuud.
- Sessioonis
tehtavad otsused:
- Millisele persoonale hakkan teenust või toodet arendama ja miks?
- Mis väärtust talle pakun ja miks?
- 2. päev: Teenuse arendamise sessioon
- Eesmärk: Analüüsida klienditeekonda ja määratleda, kuidas klient teenust kasutaks.
- Teemad: Klienditeekonna analüüs, vajalikeprotsesside ja ressursside kavandamine.
- Sessioonis
tehtavad otsused:
- Mis teenust või toodet ma arendan ning kuidas ma seda väärtust persoona jaoks loon?
- 3. päev: Koostöö ja hinnakujunduse
sessioon
- Eesmärk: Määratleda koostööpartnerid ja kujundada hind.
- Teemad: Koostööpartnerite analüüs, ühiste huvide määratlemine, hinna kujundamine.
- Sessioonis
tehtavad otsused:
- Positsioneerimine ja hinnakujundus.
- Kellele ja millised koostööettepaneku teen?
- 4. päev: Turunduse
sessioon
- Eesmärk: Arendada turundusstrateegiat ja viia see uuele tasemele.
- Teemad: Turundusstrateegia, SEO optimeerimine, brändi loo jutustamine.
- Sessioonis
tehtavad otsused:
- Kus ja kuidas turundan?
- Kuidas hoian pikaajalist suhet kliendiga?
- Kodutööd ja tagasiside: Iga sessiooni järel tehakse kodutööd ja saadakse tagasisidet mentoritelt, mis aitab kinnistada õpitut ja rakendada seda oma ettevõtte arengus.
- Lõpuüritus: Programmi lõpus toimub esitluspäev, kus osalejad tutvustavad oma uusi või uuendatud tooteid ja teenuseid.
Inkubatsiooniprogrammi näidismaht
- Osalejad: Kuni 10 ettevõtet, igast ettevõttest võib osaleda kuni 2 inimest.
- Koolitused: Neli kahepäevast koolitussessiooni ja kaheksatunnine lõpuüritus.
- Mentorlus: 16 tundi virtuaalset grupimentorlust ja 8 tundi lõpuürituse ettevalmistust.
Meeskond
Teenuse- ja tootearerndusprogrammi viivad läbi kogenud mentorid ja koolitajad, kellel on endal äri nullist loomise kogemus. Arenguprogrammi juhtivkoolitaja ja programmi juht on Indrek Maripuu.
Meil on suur mentorite võrgustik, kust valime õige meeskonna vastavalt konkreetse piirkonna lähteülesandele. Oleme viinud seda programmi läbi neljas Eesti piirkonnas, kus on kokku osalenud üle 70 ettevõtte.
Miks valida meid inkubatsiooniprogrammi läbi viima?
- Praktiline ja personaalne lähenemine: Piiratud arv osalejaid (kuni 10 ettevõtet) tagab personaalse mentorluse ja individuaalse tähelepanu igale osalejale.
- Kogemuste ja teadmiste sünergia: Meie meeskond koosneb kogenud ekspertidest, kellel on ulatuslikud teadmised ja kogemused teenusedisaini, ärimudelite ja inkubatsiooni valdkonnas.
- Struktureeritud arenguprogramm ja pidev tagasiside: Programmi selge ülesehitus koos praktiliste koolituste, kodutööde ja pideva tagasisidega tagab, et osalejad saavad maksimaalse väärtuse ja saavutavad reaalseid tulemusi.
- Koostame programmi rätsepatööna: Programmis kasutatavad näited ja kaasatavad mentorid valitakse lähtuvalt konkreetse tellija lähteülesandest tulenevalt. Programmi saab koostada muuhulgas ka mittetulundusühingute omatulude teenimise arendamiseks.