Koolitusruum - kliendi vaade ehk 10 soovitust, mis aitavad Sul oma seminariruume edukamalt müüa
16 aastat koolitaja ka konsultandina on andnud võimaluse kasutada väga paljusid erinevaid koolitus- ja seminariruume üle Eesti. Panin kirja 10 soovitust, mis koolitaja ja kliendi rõõmsamaks teevad :-) ning aitavad Sul paremini müüa ja püsikliente leida.
Nõuanne #1: Paku külastuselamust!
Inimesed tulevad koolitusruumi küll tööd tegema, aga selle tulemuslikkus on Sinu kontrolli alt välja. Sina saad kujundada nende külastuselamust, sellega mis jääb töö tegemiste vahele - söögielamus, kogu aeg kättesaadav hea kohv jmt. Tegelikult väikesed asjad teha, aga koolitus- ja seminariruumi muljet ja mainet suurel määral kujundavad asjad. Valeri küpsiste, dressides kokatädi ja kohvilaase joogi serveerimisega teed osalejate südamesse ei võida.Nõuanne #2 : Võimalda süveneda!
Vaikus ja rahu on hindamatud aarded, mida saad pakkuda. Kui asud suures linnas, siis investeeri headesse akendesse, kui maal, siis võimalda inimestel seda ka tajuda.Nõuanne #3: Ole personaalne!
Parim mulje jääb kohast, kus vastutav isik on ise kohal ja nägupidi tuttav. Tunneb korduvkliente, tunneb siiralt huvi.Nõuanne #4: Ole leitav!
Uskumatu, aga mitmed koolituskohad ja seminariruumid ei ole Google Mapsis leitavad. Need on üksikud friigid, kes enne kontorist lahkumist kaardi Sinu asukohaga või kodulehel oleva tekstilise juhendi välja prindivad. Silt tee ääres on tore ja vajalik, aga selleni on ka vaja jõuda.Nõuanne #5: Ole kättesaadav!
Tegelikult ei ole meil Sind vaja mitte ainult saabumisel, vaid ka siis kui ilmneb mingi probleem - näiteks marker on tühi, lisapikendust kuluks ära või tahame muuta kohvipausi aega. Oleks ideaalne kui teaksime kust Sind leida või meil oleks Sinu telefoninumber.Nõuanne #6: Hoolitse detailide eest!
Ideaalne oleks kui seminariruumis oleks lisatud tellitud asjadele olemas ka väikesed vahendid, mis inimestel võivad maha ununeda - kleepmass, pliiatsid, paber, tagavara markerid ja pabertahvli paber. Võib olla saab printida ja koopiaid teha jne. Mõtle ruumi kasutaja vajadustele, mis võivad ootamatult tekkida ja mille kiire lahendamisega korjad plusspunkte.Nõuanne #7: Ole ühemõtteliselt selge!
Kui Sinu ärimudel näeb ette juurdemüüki, siis hoolitse, et piir hinna sees olevate ja lisatasu eest pakutavate teenuste vahel oleks üheselt arusaadav. Kui pakud mingeid lisatooteid (kohapealsest toodangust kuni saunaõlleni), siis tee need kaubad kättesaadavaks ja nähtavaks.Nõuanne #8: Küsi eelistusi ruumipaigutuse osas ja sea ruum valmis!
Ära eelda, et kui on koolitus, siis tahetakse alati U-kujuliselt istuda. Ja loomulikult vali seminariruumi mööbel selline, mis võimaldab kasutada erinevaid ruumipaigutusi.Nõuanne #9: Koge ise!
Proovi ise oma ruume samal eesmärgil päev otsa kasutada. Kuidas on valgus, ventilatsioon, tualettide arv jne?Nõuanne #10: Kasuta inimesi kui turundusabilisi!
Kui oled loonud mõnusa koha, siis ära häbene ka inimesi suunata oma kogemust jagama - näiteks julgusta neid ruume ja meelolu pildistama ja koos sinu hashtag-´iga sotsiaalmeedias jagama, kasuta nende kiidusõnu kodulehel (ja kriitikat järelduste tegemiseks).Millised on parimad koolitusruumid, mis meile endale meeldivad ja mida soovitame?
Seda on meilt palju küsitud. Panime need soovitused eraldi postitusesse kirja - loe seda siit >>