Käekell ja tagurpidi mentorlus

Kus on Sinu äris "käekellad" ja kas näed neid piisavalt selgelt?

Ken Robinson räägib oma kuulsas TED kõnes muuhulgas sellest kuidas tema tütar oli imestunud selle üle, et isa ikka veel käekella kannab. Tütar ütles, et see on single function device ja seetõttu täiesti mõttetu.

Ma tean, et ma nüüd ei üllata kedagi, aga maailm muutub kiirelt :-) ja kõigega ei jõua kursis olla. Ma pole ka nii naiivne, et arvata, et mõni valdkond muutuks nii kiirelt, et seal tegutsevad ettevõtjaid tabaks muudatused väga ootamatult (kuigi ega muusikatööstus ei ole seniajani mp3-dega päris hästi hakkama saanud), aga mõned uued võimalused võivad "käekellakandjatel" küll märkamatuks jääda. Sest me kaldume asju vaadates ja olukordi tõlgendades nägema seal seda, millega oleme harjunud. 

Tom Kelly räägib, et Ideos on selle lõksu vältimiseks kasutusel tagurpidi mentorlus. Selle iva on lihtne - vana kooli juhid peaks leidma endale 20+ vanuses "mentorid" ja nendega aktiivselt suhtlema. Suhtlemise eesmärk ei ole mitte uurida, mida noored ostavad, vaid mõista, kuidas nad mõtlevad, mida oluliseks peavad ja miks mingeid otsuseid teevad.

Vaatenurka avardav oleks see kindlasti.

Muna õpetab kana, eks?