Thinkathon - mõtlemise häkaton

Thinkathon on meie stuudios toimuv kolmepäevane intensiivne töötuba, mille käigus disainitakse uus toode, teenus, ärimudel või tegevuskava. 

 

Sellel töötoal võib olla kolm erinevat eesmärki:

Tahame oma äri uuendada

Võtame aluseks Sinu suurima väljakutse ja disainime programmi, mis maksimaalselt toetab Sinu meeskonda kasulike ja uudsete lahenduste loomiseks.

See töötuba on hea kui Sul on vaja:

  • toetada oma meeskonnas uuendusmeelsust 
  • uuendada oma toodet, teenust või kliendikogemust
  • parandada protsesse
  • leida lahendusi väliskeskkonnast tekkinud väljakutsetele


Tahame kokku leppida 6 
kuu tegevused

Visioon on tähtis, aga asjad saavad ellu viidud ainult siis kui meeskond on jaganud vastutuse ja leppinud kokku tegevused. Koos loodud asjade ära tegemise kokkulepe annab Su meeskonnale uue hoo.

See töötuba on hea kui Sul on vaja:

  • planeerida uue toote või teenuse turule toomine
  • leppida kokku strateegiline eesmärk koos tegevustega
  • tõmmata mõni projekt käima

Tahame meeskonda 
käivitada

Liikumine ja looduses olemine paneb inimesed teisiti mõtlema. Adrenaliin aitab ajul keskenduda ja vaimseid ülesandeid edukamalt lahendada.  Teeme proovi?

See töötuba on hea kui Sul on vaja:

  • uued liikmed meeskonda sulatada ja tegevustesse "tõmmata"
  • toetada meeskonna uuendusmeelsust
  • anda meeskonnale uus hoog

KUIDAS ME TÖÖTAME 

Rätsepatööna valmiv töötuba Sinu äri arendamiseks

Me oleme aastate jooksul aidanud paljudel meeskondadel innoveerida. Peaaegu alati on meeskondadele suurimaks takistuseks nii-on-ju-alati-tehtud mõtteviisist lahti laskmine ning uutele võimalustele keskendumine. Meie usume, et nii-on-ju-alati-tehtud mõtteviisiga ettevõtted ei jää järgmise kümnendi jooksul enam ellu - vilkad ja uuenduslikud lükkavad nad turult välja. Uut tulevikku ei saa aga kujundada tund või paar koosolekul istudes, asju arutades ja siis uuesti oma igapäevastesse e-kirjadesse, tähtaegadesse ja tööülesannetesse uppudes. Seda saab teha katkestuste vabas keskkonnas meeskonnaga asjadesse süvenedes, õppides ning unustades, analüüsides ning fantaseerides, ennast ebakindlas olukorras mugavalt tundes, ideid valideerides ja otsuseid vastu võttes.



Tule mugavustsoonist välja

Esimest korda peale tööstusrevolutsiooni elame me ajal, kus minevik annab meile vähe aimdust sellest, milline tulevik meid ees ootab. Nii-on-alati-tehtud argument sisaldab hääbumise seemneid. Järgmise kümnendi jooksul jäävad ellu meeskonnad, kes mõtlevad eristuvalt ning seavad kahtluse alla kõik senised praktikad. Miks asjad on nii nagu nad on? Kuidas need homme muutuvad? Mille mõjul? Kuidas meie selle valguses saavutame oma eesmärgid? Seniseid praktikaid ei pea pimesi kõrvale heitma, aga enne nendega jätkamist peab veenduma, kas need veel kehtivad. 

Alusta lihtsa mõtteharjutusega - kui suur peab Sinu organisatsiooni käive ja kasum kümne aasta pärast olema, et kõik huvitatud osapooled rahul oleks? Mida ja kellele peate selleks müüma ehk teisisõnu - kelle ja millist probleemi lahendama? Ja hoia seejuures endal meeles Kodak, kes leiutas digikaamera juba aastal 1975, aga ei näinud sellel tulevikku. Nad ei osanud tulevikku prognoosida. Kas Sina oskad?