Filtreeri postitusi

Uute seoste loomise oskus kui tootearendusideede allikas

Ühel ilusal hommikul, umbes pool sajandit tagasi, istusid Bill ja Barbara Bowerman hommikusöögilauas ja küpsetasid vahvleid. Billi, kes oli Oregoni ülikooli jooksutreener, mõtted olid mujal - ta otsis lahendust kuidas suurendada jooksjate jooksutossude haakuvust jooksuraja uue kunstkattega.

Tahad innovaatilisemat äri? Lammuta oma koosoleku- ja koolitusruumid

Deloitte’i Amsterdami kontoris on igal korrusel üks tuba, mille sisustuse otsustasid töötajad – enamik ruume täitus lauajalgpalli ja teiste mängudega. Lemmikloomad tööl on kasvav trend mitmel pool.

Kõik on näinud pilte Google’i või teiste tehnoloogiafirmade kontoritest – saunad, akvaariumid, lauatennis ja muu taoline, mis veel mõnda aega tagasi ei seostunud kuidagi kontoriga, on täna sageli normaalne. Miks? On maailm ära pööranud või on tegemist põhimõttelise ja sisulise muudatusega, mida meil on olnud võimalik juba mõnda aega jälgida?

Kulu-tulu maatriks ideede ärilise potentsiaali hindamiseks

Need, kellega oleme koostööd teinud, teavad, et üks meie lemmik töövahend ideede võrdlemiseks ja valimiseks on Ideemaatriks. Aga mõnikord jääb see lahjaks - see keskendub enamasti mõju (ehk kui hästi idee probleemi lahendab) ja teostatavuse hindamisele. Sageli on arukas tuua mängu ka äriline mõõde - milline on idee elluviimise kulu ja potentsiaalse tulu suhe. Esmase võrdluse saab siis ära teha tulu-kulu maatriksiga. 

Ajurünnaku probleemi piiritlemise metoodiline tööleht

Aprillis kirjutasime kuidas sõnastada probleemi viisil, et see looks parimad eeldused uute lahenduste leidmiseks. Mõnikord peab sellele aga eelnema eeltöö, et probleemi mõista ja piiritleda - aga kuidas enne ajurünnaku algust probleemi piiritleda? Üks lihtsamaid võimalusi selleks on kasutada allolevat töölehte.

Arhiiv