Filtreeri postitusi

STOP!

Mitte midagi on parem kui midagi.
  • "Mitte midagi" on parem kui arsti järjekorras uudiste lugemine
  • "Mitte midagi" on parem kui sotsiaalmeedia kontrollimine foori punase tule taga
  • "Mitte midagi" on parem kui paarile e-kirjale vastamine kahe koosoleku vahel
  • "Mitte midagi" on parem kui aktsiaportfelli väärtuse kontrollimine
  • "Mitte midagi" on parem kui kiire telefonikõne koopiamasina juurde kõndides
  • "Mitte midagi" on parem kui e-kirjade lugemine koosoleku ajal
  • "Mitte midagi" on parem kui kohvipausi ajal Äripäeva lehitsemine
  • "Mitte midagi" on parem kui iga pausi täitmine mõne kasuliku tegevusega 
  • "Mitte midagi" on parem kui [sisesta siia tegevus, millega tööpäevas tekkivaid "auke" täidad]

Kliendi teekond: kuidas saad oma teenuse lihtsamaks teha?

Pitsamüüja Red Tomato Pizza avastas, et 80 protsenti nende klientidest tellib alati sama pitsat. Nad lõid bluetooth’iga külmkapimagneti, mis võimaldab tellida oma lemmikpitsa nupuvajutusega. Ettevõte kasvas kõigest ühe kuuga 500 protsenti.

Kõlab nagu muinasjutt? Eks see ongi äärmuslik näide, aga allpool pakume välja töövahendi - kliendi teekonna analüüsimise töölehe - mis aitab selliseid võimalusi oma meeskonnaga otsida saate.

Arhiiv