Kulu-tulu maatriks ideede ärilise potentsiaali hindamiseks

Hea ajurünnaku üks tunnus on suur ideede hulk - on korduvalt uuritud ja tõestatud, et selles kontekstis kvantiteet toob kaasa kvaliteedi. Enamasti ei ole ideede hulga suureks ajamine eriti keeruline. Oluliselt keerulisem on aga üksmeelselt parimate ideede välja valimine.

Eks teemad on erinevad, aga sageli on selle jaoks mõistlik mängu tuua äriline mõõde - milline on iga idee elluviimise kulu ja potentsiaalse tulu suhe? Esmase sellise võrdluse saab kiirelt teha alloleva tööriistaga - tulu-kulu maatriksiga. 


Miks teha?

Aitab hinnata kas parimaid ideid on arukas teha.

Kuidas teha?

  1. Printige välja suur tööleht.
  2. Võtke ette ajurünnakul genereeritud ideed.
  3. Paigutage need kulu-tulu maatriksile hinnates iga idee teostamiseks vajalikku aja- ja rahakulu ning kasutajate hulka.
  4. Kui kõik ideed on paigutatud teljestikule, siis vaadake esmalt maatriksi paremal poolel olevaid ideid – kas seal on sobiv lahendus?

Allalaadimine

Järgmised sammud?

Kindlasti on hea mõte minna ja neid ideid klientide juures valideerida. Loe sellest siit postitusest.


Me aitame ideed kasvama panna. Kuidas? Aidates vahetada vaatenurka. Kui arvad, et me saame abiks olla, siis võta ühendust ja räägime.